Starbucks
Evaluación de un empleado de Starbucks

4 octubre 2017
I had a lot of fun working at Starbucks during my year and a few months. Great people, both customers and coworkers, albeit a bit stressful at times. They were very understanding about life things going on outside of work and the managers are always approachable and want to do their best to help you succeed, even if that means using Starbucks as a stepping stone to move forward in life. As a company, Starbucks provides many benefits to people, health insurance, stock options, savings options, and even free schooling for those that need it. I highly recommend this job if you are between jobs or fresh out of school and cannot find work in your career field
Pros
Great atmosphere, Great managers, great people, stock options, savings plans(401k)
Contras
stressful, easy to get enveloped in work
20 abril 2021
Barista trainer (Antiguo empleado) - Guadalajara, Jal.
Es un lugar excelente para trabajar si eres estudiante
Pros
Buen ambiente, crecimiento
10 abril 2021
certificado (Antiguo empleado) - Querétaro, Qro.
Te hacen sentir en una gran familia, dónde a pesar de que la mayoría de veces, el trabajo pueda ser demasiado pesado, te hacen disfrutar el turno y salir con una gran sonrisa
25 marzo 2021
Barista (Antiguo empleado) - Ciudad de México
Me encantó laborar en Starbucks fue hace mucho tiempo ya pero ahora se me ha dificultado volver y me encantaría una segunda oportunidad aquí pocas empresas como está
Pros
Todo el apoyo en horarios bien ambiente
Contras
A veces puede ser muy pesado pero es normal vale la pena
  1. Starbucks is a great place to work temporarily, and if you're in business is a fun place to work.