Laureate International Universities
3.5 de 5 estrellas.
Recibe actualizaciones semanales, nuevos empleos y evaluaciones

Evaluaciones de Laureate International Universities

Título del empleo
Ubicación
Mostrando las 370 evaluaciones
Cultura laboral
Buena empresa para trabajar, buenas prestaciones y oportunidades
Cultura laboral
Treinamento fraco, Supervisores que não tem preparo e não sabem ajudar os atendentes mas exigiam puxar vários chats de alunos.Garantem que o contrato é temporário de 3 meses mas com 1 mês, desligam os funcionários. Não existe horário de trabalho fixo, forçam você à ficar além para finalizar uma fila gigantesca que fica como banco de horas. Na entrevista, fiquei animada e foi um balde de água fria quando fui desligada com 1 mês, sujando minha carteira.
Pros
Pagamentos em dia (salário, vt, vr) e Home Office.
Contras
Treinamento mega básico, Supervisão despreparada, Carga horária de trabalho não é cumprida.
Cultura laboral
Gestão desorganizada no gerenciamento de fluxo de atividades, por falta de qualificação, experiência profissional, falta de ética, favoritismo, mostram autoridade maior e indevida em detrimento a outros com cargo menor, paternalismo e nepotismo, gestores não conhecem subordinados, não existe reconhecimento por méritos.
Pros
Pagamento com alguns atrasos e depósitos da MP
Contras
Vale refeição muito baixo, plano de saúde ruim, Gestão de Pessoas, Falta de processos e acessos, Falta de Infraestrutura física e equipamento, Falta de Liderança e Desenvolvimento de Carreira, Nepotismo e Paternalismo.
Cultura laboral
Extremely flexible work environment. Able to work from home as needed. Most departments allow work from home. Overall able to keep work life balance.
Pros
Management
Contras
Hours
Cultura laboral
Work-life balanceWork-life balance at Laureate International Universities is good and decent. You don’t have to worry about taking any work home because it is not a high demand job.
Pros
Telework. Decent Pay. Stability.
Contras
Absolutely no opportunity for growth, Dead end desk job, Management and Leadership is not involved in employee development
¿Te ha sido de ayuda esta evaluación?
Califica una empresa en la que trabajaste recientemente
Comparte tu experiencia para ayudar a otros
Cultura laboral
Nada a reclamar. Sou grato por esta vaga. Em meio a pandemia deram a oportunidade de trabalho e não fizeram nenhum tipo de exigência além de conhecimentos básicos necessários para a função.
Pros
2 bolsas de estudos integrais
Contras
Nada contra
Cultura laboral
Can be repetitive for some, but everyone that you work with is nice and willing to help. As long as you meet your KPI's you will be fine. Make your calls and you won't run into problems with upper management
Cultura laboral
Pay & benefitsThe pay and benefits at Laureate International Universities are not fitting to the job. Raises are nonexistent. Current review of the company is concerning as majority of employees cannot wait to leave. Management consistently does not listen to employee feedback which furthermore contributes to the toxic culture.
Cultura laboral
Laureate Universities; is the place where I was professor for engineer studenties. At this place, I could pass my experience like senior engineer, specially because you need to pass the things that you saw and lived. This is Very importante.Another point is that, I love to teach.
Cultura laboral
sem processos, cultura de trabalhar mil horas por dia.
Cultura laboral
Uma empresa que visa a contratação de pcd é uma empresa séria. Com profissionais interessados em desenvolver cada vez mais a empresa.
Pros
Contrata PCD
Cultura laboral
El Gerente Senior, mi jefe directo y, un Analista, mi compañero de equipo, me ofrecieron constantemente acostarme con cada uno, ambos siendo varones. Mi jefe directo jamás me especificó mis objetivos de desempeño y me encargaba realizar hasta 27 proyectos, según él "URGENTES",con una excesiva complejidad que ni él podía resolver en menos de 1 semana, como él me lo exigía.
Pros
Descuentos corporativos, asistencia médica, café, té.
Contras
Acoso por dos personas.
Cultura laboral
Expect politics to come first and work last. Politics dictate promotions. Do not expect any aspect of your personal or family life to be considered off limits to HR. Do not apply if Republican or non-socialist. Frequent long meetings that are unrelated to your work will eat up your work time, so expect to work after hours.
Pros
Discounted in-house education if your manager permits it
Contras
Politics, invasion of privacy, no wealth accumulation plan
Cultura laboral
Ambiente de trabalho razoável, infraestrutura deixa a desejar.
Pros
Autonomia.
Contras
Salário baixo.
Cultura laboral
I learned to be proactive and understand that the education environment can be volatile. Staff needs to be equip to be ready for constant organisational changes.
Pros
Breakfast available
Contras
Constant changes in structure
Cultura laboral
Creo que la empresa vas mas allá de lo que uno como trabajador necesita, trabajo estable
Cultura laboral
Trabalhei na Laureate mais de 7 anos. Foram dias interessantes pelo trabalho, pela convivência e pelo reconhecimento.
Cultura laboral
Salário em dia,vale refeição e oportunidade de crescimento.
Cultura laboral
Ótima cultura de trabalho, ensina a ética e responsabilidade. Respeito ao próximo.
Cultura laboral
Was able to me more productive working remotely and removing commute times and less distractions in the office. Great culture with team members living around the globe working remotely together
Cultura laboral
Before outsourcing was implemented we had a very good manager and team, we worked hard and accomplished our goals that providing the support needed for the business to grow.