Instituto Thomas Jefferson
Evaluación de un empleado de Instituto Thomas Jefferson

Ambiente de trabajo increíble

31 marzo 2017
El lugar de trabajo es muy bonito, las personas con quienes convives son muy profesionales y amables. Me gustaba mucho ir a trabajar, no me costaba y me gustaba mucho mi horario.
Pros
Horarios, vacaciones, personal
1 febrero 2015
PRESCHOOL TEACHER (Empleado actual) - guadalajara, Mexico
My day at works starts at 7.30am, I get the classroom ready,do some computer work, read emails etc... Students arrive from 8.00am to 8.30am, in that time, sometimes we play, or work with differentiation. We do morning routine, we have motorskills class, we have lunch in the classroom, resses, then we work in centers, story time, and kids go home at 1.00pm, teacher's dissmisal time is at 3.00pm, I have tutoring students, so I stay an extra hour. Every day I learn something new, from the kids, from my co-workers, the principal... The hardest part of my job I would say is just being patient, when teaching something new to students, something that is quiet easy for us, but something new to them. The most enjoyable part of my job, being with kids, I think a school is the best place to work, is loving environment.
Pros
Prep day once a month, friendly environment, security, few partys or meetings thru the year for employees.
Contras
short breaks
19 agosto 2014
Auxiliar en Psicopedagogico (Empleado actual) - Guadalajara, JAL
Es un colegio que cuenta con el personal preparado para la educación de los niños desde nursery hasta secundaria. El ambiente de trabajo es muy divertido. Le dan la oportunidad a estudiantes de empezar a trabajar ahí durante su carrera.
25 noviembre 2020
Docente (Empleado actual) - Querétaro de Arteaga
Muy buen ambiente de trabajo, todos los días aprendemos algo.
Pros
Empresa sólida, Periodo Vacacional, trato amable
Contras
Cambios constantes, mucha rotación de personal